Politica de retur
NU trimiteţi produse de retur decât după ce aţi trimis un email la adresa [email protected] sa ne informati despre acesta.
Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite. Fără nicio excepţie.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului .
Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Coletele nu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat ( cu toate accesoriile şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc. Daca produsul prezinta urme de uzura dar poate fi recomercializat, va fi retinuta 15% din contravaloarea acestuia pentru a putea fi ulterior recomercializat ca si produs reambalat/folosit.
Retururile după 14 zile nu sunt luate în considerare. Termenul de 14 zile se referă la perioada de timp scursă între momentul primirii produsului de către client şi solicitarea de retur în care se solicită înlocuirea/rambursarea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţă a solicitării, comunicarea numărului de retur, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificată, însă aceasta nu se adaugă la perioada maximă iniţială de 14 zile, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Returul produselor se poate face prin curier, dar nu înainte de a solicita returul şi a primi acceptul din partea noastră.
După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepţionarea coletului.
Dacă returnaţi vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată iniţial de dumneavoastră, cu excepţia taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicaţi coordonatele dumneavoastră bancare (cod IBAN) pe email [email protected].
Costurile de transport NU sunt suportate de către vanzator (SC ELECTRIC SRL)
Returnarea banilor se face în termen de maximum 14 zile din momentul în care am recepţionat produsul în depozit şi aţi furnizat codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor si se va returna DOAR suma produselor returnate.
Pentru comenzile plătite online cu card bancar suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Va rugăm ca în momentul expedierii coletul să conţină următoarele documente/date:
1. Numele pe care s-a făcut comandă.
2. Numărul comenzii.
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
a. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
Retur DOA : În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în SCRIS (nu telefonic) la adresa [email protected] în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Notificarea scrisă trimisă [email protected] trebuie însoţită de dovezi ale constatării defectului respectiv poze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se referă la perioada de timp scursă între momentul constatării defectului de către client şi trimiterea emailului în carese solicită înlocuirea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţă a solicitării, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor poate dura mai mult decât perioadaspecificată însă aceasta nu se adaugă la perioada maximă iniţială de 48 ore, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
De reţinut:
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).